mai után én még tartom a véleményem:
maguk a versenyek nem rosszak, mezőny majdnem 20 fő, 5 gyártó itt van, versenyzők se noname kaliberek (bár Rast nekem hiányzik nagyon)
szabályok kicsit kuszák, mert aki nem követi folyamatosan csak beül a stream/tv elé elsőre fura lehet hogy mi az a kavarodás 1 nap alatt, viszont a széria mer változtatni ha elsőre nem jó valami. Lásd. ahogy belenyúltak a szombati majd vasárnapi futamok előtt is. BMW sokkal versenyképesebb lett, Audi sem nyafoghat a mai után meg nem voltak szakadékok a gyártók között.
szerintem amíg nem lesz elektromos a DTM, és nem mennek el ebbe az irányba végleg, addig pár évig marad ez. Nem véletlen megy már a szervezkedés ezzel kapcsolatban.
nekem egyedül az autók külseje fura, hogy hirtelen most ez a DTM. Kb. mintha elkezdődne a Nascar szezon DTM autókkal.
ADAC GT-t semennyire nem követem, 1 futamukat se láttam nem tudom azokhoz képest milyenek voltak a DTM-esek a hétvégén.
Meg amin kellene változtatni hogy a többi GT3-as bajnokság ne üsse egymást. DTM-ADAC Gt sok helyen fedi egymást, most hétvégén meg volt DTM, és ment a GT World Challenge a holland pályán.