Campari Creative Commons License 1999.11.15 0 0 2
Szia Devil Inside!
Valamelyik nap láttam egy reklámot valamelyik német adón. Talán ismered Te is a szlogenjét a reklámnak: "Erfolg macht sexy!" Azaz a siker szexissé tesz.
A tinilányok nem azért nedvesednek a Backstreet Boys-ra mert dollármilliók pihennek a bankszámláikon, hanem mert ismertek, helyesek, jól eladták magukat. (És különbenis jók.) De vehetjük akár a brókereket, vállalkozókat, rádiós, TV-s személyiségeket, és minden olyan embert, aki jól mutat a helyén, jól szervírozza magát és sikeres. Ez szempont, hiszen (én) nem biztos hogy egy megkeseredett - te írtad - történelemtanárba bele tudnék esni, pláne ha folyton azt ecseteli, hogy bezzeg azok a gazdagok milyen szemetek. Voltam én már olyan szerelmes egy napról napra élő művészbe, hogy tíz kilót fogytam, úgy nem bírtam másra sem gondolni. Tehát a pénz nem lehet elsődleges szempont.