Még csak péntek du-nál tartok a topicban, de gyorsan írom észrevételeim.
mortals: az én Halo demómat Dave énekli, nem Martin. Érdekes lenne a kettőt összevetni!
Condemnation: hát igen, eretnek módon nem vagyok oda ezért a számért. Abszolút nem Depeche-es szám. A Songs albumra sokan mondják, hogy nem tipikus DM album. Ez talán igaz, de azért a legtöbb szám mégis szintetizátorokra épül, és eléggé jellegzetesen Martin Gore dal. A Condemnation viszont eléggé más stílus. Hosszan sorolhatnám, hogy mi minden nem tetszik benne (a stílus, az énekesnők domináns szerepe, a taps jellegű ritmus, a dallamvezetés és a zenei alapok egyszerűsége és Dave szenvedő-szenvedélyes éneke sem). De hát ízlések és...
Szigi: a Rush témához én nem szólnék hozzá, viszont egy apróság a honlapodhoz, ahol mintha a Death's Doornál némi pontatlanság lett volna. Pl. szerintem a Somebodyhoz nem hasonlít, inkább csak a(z akusztikus) live változat. Az eredeti, ami az 1991 novemberében kiadott Until The End Of The World OST albumon (Wim Wenders filmje) jelent meg - ahogy Szigi is írta -, a jazz mixhez jobban hasonlít, mint a live változathoz. [Tényleg, hallotta valaki annak az albumnak a többi számát? Engem érdekelnének, mert elég neves előadók - Nick Cave, REM stb. - szerepelnek még rajta.] A jazz mix viszont nemcsak a Condemnation maxin jelent meg, hanem már 1992 elején (!) kiadták hajlékony "bakelit" lemezen. Ezt a lemezt a Bong magazin vmelyik számához mellékelték, de később pl. a HDMFC-ben is lehetett nyerni ilyet, (amikor még előfordult olyan, hogy nyereményjáték).
Le Prelude: én csak 1 számukat ismertem, nem tetszett, de érdekes volt. Hogy mennyire lehetett volna építeni a Bonanza közönségére? Hisz a Populär is csak addig jutott, ameddig... Erről jut eszembe, van egy Populär képem (a honlapon is fent van), amin ez a felirat áll 'A Populär a Bonanza Banzai méltó követője lehet'. Öhhhmmmmm.