Hírfigyelő Creative Commons License 2021.06.12 0 0 54386

Akkor helyismeret híján rossz útvonal-tippet adtam meg... Pedig csak arra gondoltam -- a mi környékünk felújított útjaiból kiindulva, hogy ezek közül az összekötő utak közül több is bevethető a főút helyett tartalék út-alternatívának, mert miután a legtöbb összekötő utat kisebb forgalom terheli mint a főutakat, ezért kevésbé romlanak le mint a főutak. (Persze azt nem gondolhattam, hogy ott Szolnok megyében ezeknek a felújítását is éppúgy elhanyagolták, mint a főutakét.)

 

-- Mifelénk a 3323, 3321, 3501, 3502, 3612, 3632, 3633 utak teljesen, és a 3317 út (Hajdúnánás-Kálmánháza-Nyíregyháza) a Szabolcs megyei szakaszán (Kálmánháza-Nyíregyháza) fel van újítva.

(A Hajdúnánás-Kálmánháza szakasza viszont csak részben javított: a burkolatszél-kicsipkéződéses kátyúhibák a burkolatszéli hosszú foltokkal, és az egyéb útközép-részi kátyúhibák is már tartós és minőségi kátyútömésekkel ki vannak rajta javítva, de az új egységes kétrétegű aszfalt-kopóréteg felhordása még várat magára. Így kisebb egyenetlenségek mellett ugyan, de a 90 km/h menetsebesség is folyamatosan tartható rajta, és sebességkorlátozások sincsenek rajta, kivéve a 2 db veszélyes kanyarív és az 1 db elnyújtott enyhe buszmegállóhely-menti kanyarív miatt már régen is kint lévő 2 db 40 km/h-s, ill. az 1 db 70 km/h-s sebességkorlátozó táblákat.)

Előzmény: zerger88 (54385)