rezeda9001 Creative Commons License 2021.06.12 0 0 72510

A hatályos ÁSZF szerint  telefonos ügyintézésre terelték az ilyen eseteket még 2020-ban: 

"15.1.2. Ha az Egyezmény vagy a 261 Rendelet másképp nem rendelkezik, amennyiben a Wizz Air a foglalása véglegesítését követően, de a járat menetrend szerinti indulását megelőzően, járatát törli, vagy a járatának indulási idejét módosítja, és a módosítás vagy felajánlott új járat Önnek nem megfelelő, Telefonos Ügyfélszolgálatunkkal való kapcsolatfelvételkor Ön az alábbiak közül választhat: a) új foglalást készítünk egy másik, ugyanazon vagy - szükség esetén - összehasonlítható útvonalon, a módosított/törölt járat indulási időpontját megelőző 14 napon és az azt követő 30 napon belül közlekedő Wizz Air járatra (az ülőhelyek rendelkezésre állásától függően); b) foglalását törölheti, és kérheti, hogy a törölt járatra ill.-a visszaútra szóló járatra, amennyiben alkalmazandó, a visszatérítést kreditként az Ön "ügyfélszámlájára" helyezzük; c) foglalását törölheti, és kérheti a törölt járatra megfizetett Teljes Viteldíj, illetve adott esetben a visszaútra eső részének az Ön részére történő visszatérítését. Amennyiben választását meg kívánná változtatni, arra az általános szabályoknak megfelelően, díj fizetése ellenében van lehetősége. 26 Felhívjuk a figyelmét, hogy a foglalás törlésekor a További Szolgáltatások Díjának visszatérítésére, illetve a Szolgáltató(k) szolgáltatásainak törlésére a Szolgáltatóval kötött szerződés rendelkezései az irányadók."

Előzmény: tucsok13 (72506)