Egy ötéves még talán el is hinné, hogy ez a kérdés rendszerszinten lebontható "személyautók"-szintre, de ez itt
állítólag nem ovi ;)
Miközben az EV-k esetében az az év, hogy "de le is kellett gyártani" itt varázslatos módon beszűkül a valóság? :Đ
Na fuss neki mégegyszer... kalkuláld bele a teljes, kizárólag az ICE-technológiás járművek kiszolgálására létrehozott
infrastruktúra kiépítésének, fenntartásának a költségeit, vedd figyelembe, hogy az olajfelhasználás mekkora hányada
is landol az országúti közlekedésben? 35% körül? Mekkora az egész más iparágnak számító olajbányászat csakis
erre a szektorra épített arányos kibocsájtása stb...
....aztán rájössz, hogy jó az a 14% simán 25%-nak is...
Ekkora rendszereket senki szerint sem lehet ide-oda rángatni. Itt bizony évtizedes távlatban kell gondolkodni,
annak pedig ugye most van itt az ideje. Pláne olyankor nem, amikor a közlekedés és energiaipar kibocsájtásának
valódi nullára redukálása esetén sem tudunk megszabadulni az agrárszektor mai kibocsájtásának kb felétől... és
az építőiparban sem mostanában várható a tényleges zéró...
... mindkettőnk szerencséjére mindezt a felnőtt gondolkodásra hajlandó kormányzati tanácsadók tudják és ennek
fényében számolnak, és prezentálnak háttéranyagokat a politikai döntésekhez.