az van a Zebra akkuban, elméletileg valami 400wh/kg is tud, ebből eddig nem túl sok jött ki
viszont szerintem a Zebra sokkal alkalmasabb egész napos üzemben működő EV-k működtetésére mint a Li alapúak, tömeggyártva olcsóbb is lehet, és mivel melegen kell tartani, nem függ az évszaktól a hatótáv amit biztosít, és a hulladékhő ami keletkezik töltés/kisütés közben felhasználható az utastér fűtésére
ami nekem érdekes kémiai reakció az:
MgS + 2O2 -> MgSO4
nem néztem utána mennyi energia szabadul fel,de a kénatomot viszi -2 oxidációs számról +6-ra, ezért gondolom sok lehet fajlagosan
az 'égéstermék' meg szilárd, tehát nem bocsájt ki anyagot magából, mehet zárt üzemanyagciklusba
mindhárom összetevő olcsó, a a földkéregben gyakori anyagok, amit könnyű leválasztani