trizs77 Creative Commons License 2021.06.08 0 6 52225

Életem egy szakaszában (11 hónapig) Szállítási Főágazatvezető voltam egy Budapesttől kb. 45 km-re lévő TSz-ben.

( Tévút volt. Nem az én világom a TSz. Alkalmatlan voltam rá. Felmondtam.)

 

Kb. 60 teherautó, + 4 busz + egyebek.

Mg gépek nem.

A három falut felölelő TSz-ben volt vagy tizen valamennyi ágazatvezető és kb. 5-6 főágazatvezető.

Az elnök több fizetést már nem tudott adni, ezért vmi pluszt kellett nyújtania.

Kitalálta, hogy minden ágazatvezető kap szolgálati kocsit benne CB rádióval.

Ok.

 

De akkoriban dúlt a fekete szolgáltatói rendszám, tehát személyautó szóba se jöhetett.

Vetetett velem 8 db IZS-2175 típusú teherautót.

Ilyet :

 

Csak nem narancssárgában vettük át hanem citromsárgában.

Mind egyforma volt.

 

A lényeg azon volt, hogy teherautó.

Használatukat nem korlátozta semmi, míg ha személyautó lett volna, akkor millió plusz egy szabály vonatkozott volna rá, ide nem mehet, oda nem mehet és nagy büntetések is jártak volna vele.

 

Az AUTOKER-nek épp akciója volt, az eredetileg 58.000 Ft.- ba kerülő IZS kisteherautókat 50.000 FT.-ért árulta.

Megvettük.

Kiosztottuk.

 

Nem telt el kettő hónap a nyolc ágazatvezető aki megkapta, saját pénzéből megpróbálta csicsásítani, saját képére formálni.

Egyik tett rá egy csíkot ide mire a másik oda tett három pöttyöt, a harmadik pedig valahová máshová két csillagot.

Akinek volt fényező ismerőse az fehérre festette a tetőt.

Stb.

Nem akartak egységesek lenni.

 

A kocsik használatát nem befolyásolták, de egy II. éves szociológus hallgató csillagos ötös évfolyam munkát írt volna a dologról.

 

 

 

Előzmény: scsabi (52222)