LoviGabi Creative Commons License 2021.06.07 -2 6 467992

Vágányból pedig egy nagy pályaudvaron biztosan lehet annyit cserélni egyszerre, hogy valami minimális forgalom el tudjon menni más vágányokon.

Nem is tudom. A Nyugatiban?
Van ott (ha jól tudom) 17 induló vágány, és gyakorlatilag akárhányszor jövök-megyek ott napközben, szinte mindegyiken mindig van mozdonyos vonat, motorvonat, valamilyen szerelvény; egy mozdonyos IC-nél kijár a vonat, aztán már megy is ki a bakról az előttes leakasztott gép, a felszabaduló vágányra meg már jár is be a következő IC, mögé már megy is be az a gép, amelyik majd ezt viszi kifele. Gyakorlatilag a forgalom minimalizálásával tudnál esetleg helyet csinálni (pl. 2 órás ütemet adsz Szobra, Vácra, Esztergomba, Ceglédre, Monorra stb. VAGY némelyik vonatot visszavágod pl. KöKi-ig, vagy fordítod Zuglóban); ezek persze csak laikus ötletelések, de szerintem jobb is, ha nem ezek valósulnak meg így.

Ne legyünk széplelkűek: a Nyugati vágányhálózatát nem toldani-foldani kellene állandóan, hanem az EGÉSZET tokkal vonóval újragondolni és újra lerakni a 0-ról, motoros váltóhajtóművekkel, nem pedig "kenyérszervós" héblikkel... ja hát igen, kell hozzá új bizt.ber. is, de hát valamit valamiért...

Előzmény: K. Oszkár (467991)