Thommyka Creative Commons License 1999.11.12 0 0 52
Sajnos meg kell ismételnem, mert a nyilakat kiveszi valami a válaszból.

IP: "Tévedés az 50 %-os emelés, körülbelül 10 %-os ez az érték."

Thommyka: Majd utánanézek hétfőn. 9900-re emlékszem a tavalyira, idénre 14900-et fizettünk négyzetméterre a stand helyére + az építmény. (5 napra, egy gyengusz irodaházban ennyiért egy évre kap helyet az ember (1500/m2/hó), ami érdekes összehasonlítás ugye?)

IP: "Hirdetéssel kapcsolatban: ez is tévedés, a vásár kampánya igen szerteágazó volt, sajtó, szaksajtó, rádiók, hirdetés a metrókocsikban, stb."

Thommyka: Erre a cégekre egy üzletember tanulmányt vesz (nem irom, hol, mert reklám.) Mi az INFO-val hasonlítólért fizettünk. Nem irom ide a konkrét számokat, nem akarom leégetni. Én metrófogantyúkkal nem dicsekednék az INFO TV reklámjával szemben). Gyakorlati tény, első nap miért nem volt látogató, ha olyan hatalmas kampány volt ez? Amikor a TV-ben volt hír, már jöttek a látogatók. Már hallom a választ, első nap az ilyen. Egy f.nét! Az INFO-n az első nap is tömegével jöttek... Látszik a különbség...

IP: "Az idei Compfair a 12. Compfair volt, lesz jövőre, azután is, minden évben, az évnek ugyanebben az időszakában. Úgy gondolom, a Compfairt nem elsősorban a szakmának, a szakembereknek kell hirdetni, hiszen ők úgyis tudják, hogy van, hogy lesz, hanem annak a nagyközönségnek, akikre az új üzlet reményében a kiállítók számítanak. Ezért lehetséges, hogy Ön a kampány nagyobbik részével nem találkozott, mert az nem az Ön által figyelt médiában jelent meg."

Thommyka: Hát a nagyközönség aztán tényleg jó egy szakmai vásárnak... Több lufi fogy?

Látszik az egészből, hogy milyen kicsi cég a COMPEXPO, több tőke kell, és rugalmas (nem diktatórikus) egyszemélyes vezetés. Nem semmi lesz egyedül üldögélni az A pavilonban, olcsóbb a D pavilon. Vagy van kisebb?

Előzmény: Ihrig Péter - Compexpo (41)