John Howard Creative Commons License 1999.11.09 0 0 655
Hello Mindenkinek!

Carpy, tulajdonképpen mindenben egyet tudok érteni Veled, nem azért szedtem pontokba a dolgot, mert szerintem is mind jó. :)

Ez a 13-as villamos a Szegedi úton engem is meglepett, ezt eddig még nem hallottam, de jó megoldás lehet. Valóban a "kis"-földalattival csatlakozási lehetőséget kellene teremteni.

A másik vége (Csepel - Albertfalva) bennem is felvetődött már, nem tudom, forgalmilag mennyire indokolt, de ha az FPH is úgy gondolja...

A szentendrei HÉV-nél, úgy érzem, Filatorigáttól lenne a föld alatti vonalvezetés, úgy ez is lehet jó.

Az 1-es villamost szerintem a Hamzsabégi út felé kellene a Bartókra vinni, és úgy Kelenföld.

A Rákosokra valóban a meglevő vasúti vágányokon kellene elővárosi közlekedést szervezni.

Más:Megvan a veresegyházi vonal hajdanvolt felüljárója a váci vasútvonal fölött!

http://www.nexus.hu/jhoward/rp-ujp5.jpg

Kicsit megpróbáltam még láthatóbbá tenni némi kontraszt, fényerő, és egy kevés blur segítségével. A (valószínűleg vasbeton) felüljáró az állomási gyalogos híd alatt látható a messzeségben, ott, ahol a párhuzamos sínek "találkoznak". Az eredeti kép egyébként "A 125 éves MÁV" című album 263. fényképe, 1925-ös felvétel. Látható rajta az alagi próbapálya felsővezetéke és faoszlopai (jobb oldalikét vágány), valamint az istvántelki telepre vezető veresegyházi HÉV vágánya (a bal oldali vágány), és a felsővezetékét tartó rácsos vasoszlop a lovaskocsi mögött.

Üdv:
John Howard

Előzmény: Carpy (654)