Mézgaladár Creative Commons License 1999.11.09 0 0 35
Sziasztok!

Egészen biztos, hogy van abban vmi, hogy egy Alfát "szívvel" lehet szeretni, de megkockáztatom ezt a kijelentést ki lehet terjeszteni az olasz autókra, általában. Én csak álmodom arról, hogy egy 156-os Alfában ülve padlógázt nyomhatok valahol az M3-on, de nagyjából itt tartok a Ferrarival is. (Érdekes, hogy a volt főnököm 500-as új Mercedese nem bírt lázba hozni. Kék műanyag műszerfal, faberakással, egyenformák.... semmi különös.) De az Alfák! Álomszépek. És persze a Lanciák is... (Bár az új Lybra szerintem nem egy szépségtapasz) És persze egy 2000 Bravo, az is megy mint a golyó... Nekem két sztorim van, az egyiket a saját szememmel láttam, ez úgy nézett ki, hogy állt a pirosnál a belső sávban a "bézbólsapkás kigyúrtgyerek" egy böszme 3000 "merdzsóban", a külsőben egy "nagy" Lancia (amilyennel a diplomaták is szokta néha közlekedni, szóval, még csak nem is az a tipikus versenyautó) de a startra nagyjából a "mire megmozdulsz lerajzollak" tipikus esete illett rá, a "merdzsóra" 100 méteren kb 5 kocsihosszt várt rá a sokak által megbízhatatlannak és sz@rnak minősített "olasz autó". A másik sztorit hallottam, ez is "lancsás" (ezért bocs, de valahol nagyon együtt vagyunk) az M3-on agy BMW próbált "letúrni" egy "lancsát". Ment szépen felfelé a sebességmérő, 160, 180, 200, na, ezen a ponton kinyílt a hátsó spoiler a "lancsánál" és állvahagyta a bömöst. (Mint később kiderült Ferrari motor volt a kicsikében...) Nna hirtelen ennyi.
Ja, igen 4WD. Az én autómban van ilyen, kapcsolható kivitel, (állandó első kerék hajtással) szóval, jó az, télen, összel, esőben sárban, úgy fogja az autó az utat, mintha száraz aszfalton közlekednél. És milyen örömmámor a latyakban állva hagyni opelasztrás és hondaszivikes diszkófiúkat, akik "rádobott kuplunggal, és padlógázzal" egy helyben pörögnek, mire Te már a következő sarkon vagy... Ilyenkor lehet revansot venni a nyári autópálya-királyokon mert egy Y10 nem arra lett kitalálva, hogy interszitit pótoljon. Viszont a terepváltó áttételezése miatt még egy meglepetés: 2 fokozatból indulva ismét "kilőhetsz", hisz Te akkor kapcsolsz 3, fokozatba, amikor a többség 2.be, és nincs ellenfél! Ezzel persze vigyázni kell, senkinek nem ajánlom full terhelés alatt, (lehetőleg egy szem magatokkal csináljátok) és nagyon "érzéssel" kell felengedni a kuplungot is, viszont a hatás garantált, arc hegyek, a hátsó szélvédőn, esettanulmányt lehetne írni róluk. (Lányoknak ezt a módszert nem ajánlom, ők 1.-be is képesek elfüstölni a kuplungot...:)) Tisztelet a kivételnek.

Kösz, hogy meghallgattatok, és bocs, ezeket el kellett mondanom, volt már egy pár fajta autóm, de az olaszok az igaziak, körülvesznek belülről, dinamikusak, és az alkatrészért nem kell kifizetni a jövő évi fizetésedet, mint pl a "folszvágen" esetén.

Üdv nektek!

Előzmény: Zak (32)