dimelo Creative Commons License 2021.05.23 0 2 54289

Köszi az indoklásnak beillő térképvázlatot!

Ha így lenne 5 találatom - lottóznék:)))

Mert a 54220 posztban erről (is) készítettem egy vázlatot (21. 05. 05-én)

 

A Déli nyomvonal jobb, mindkét irányba (M8-M6) rövidebb, egyenesebb.

A térkép szarvashibája, hogy Szent István utcának nevezi a Széchenyi utcát...

 

De az is látható, hogy a NIF által megbízott tervezők az M8 (Baracs) csomópontot nem javasolják,

marad egy a 6228. úton.

 

Ehhez képest a cikkben kilóg a lóláb...

"a Daruszentmiklóst Mezőfalvával összekötő útra egy az M8-as útról vezető kihajtót építenek. A település lakóit megosztotta a kérdés abban a tekintetben, valóban szükség van-e erre a lehajtóra.

Emiatt fogalmazták meg kérésüket, miszerint egy Baracs és Nagyvenyim között húzódó, jelenleg mezőgazdasági útként működő szakasz megerősítése, aszfaltozása, illetve szélesítése

lenne ideálisabb. Ezt az elképzelést viszont a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. nem tudta kezelni"

"Az országgyűlési képviselő, Varga Gábor úgy véli, hogy a végső megoldásról Baracs lakosságának kell döntést hoznia, hiszen leginkább őket érinti a változás.

A képviselő közösségimédia-felületén biztosította a településen élőket arról, hogy olyan megoldás biztosan nem valósul majd meg, amellyel a többség nem ért egyet."

 

A térségi képviselő demokráciát játszik (utólag), mert kiérthető a mondatokból, hogy a Nagyvenyimi utat preferálják.

 

Az engedélyeztetési dokumentumokat 2021. januárban benyújtották, tavaly az egyeztetéskor (2020. 01.21.) elfogadták a bekötő utat és most utólag kavarnak. (mint M4 Karcag)

A bekötő út nem akadályozná az M8 engedélyt, a csomópont - igen!

Előzmény: Aladár46 (54288)