Köszi az indoklásnak beillő térképvázlatot!
Ha így lenne 5 találatom - lottóznék:)))
Mert a 54220 posztban erről (is) készítettem egy vázlatot (21. 05. 05-én)
A Déli nyomvonal jobb, mindkét irányba (M8-M6) rövidebb, egyenesebb.
A térkép szarvashibája, hogy Szent István utcának nevezi a Széchenyi utcát...
De az is látható, hogy a NIF által megbízott tervezők az M8 (Baracs) csomópontot nem javasolják,
marad egy a 6228. úton.
Ehhez képest a cikkben kilóg a lóláb...
"a Daruszentmiklóst Mezőfalvával összekötő útra egy az M8-as útról vezető kihajtót építenek. A település lakóit megosztotta a kérdés abban a tekintetben, valóban szükség van-e erre a lehajtóra.
Emiatt fogalmazták meg kérésüket, miszerint egy Baracs és Nagyvenyim között húzódó, jelenleg mezőgazdasági útként működő szakasz megerősítése, aszfaltozása, illetve szélesítése
lenne ideálisabb. Ezt az elképzelést viszont a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. nem tudta kezelni"
"Az országgyűlési képviselő, Varga Gábor úgy véli, hogy a végső megoldásról Baracs lakosságának kell döntést hoznia, hiszen leginkább őket érinti a változás.
A képviselő közösségimédia-felületén biztosította a településen élőket arról, hogy olyan megoldás biztosan nem valósul majd meg, amellyel a többség nem ért egyet."
A térségi képviselő demokráciát játszik (utólag), mert kiérthető a mondatokból, hogy a Nagyvenyimi utat preferálják.
Az engedélyeztetési dokumentumokat 2021. januárban benyújtották, tavaly az egyeztetéskor (2020. 01.21.) elfogadták a bekötő utat és most utólag kavarnak. (mint M4 Karcag)
A bekötő út nem akadályozná az M8 engedélyt, a csomópont - igen!