Rekonstruálva az eseményeket, ezzel kezdődött:
M A G Y A R K Ö Z L Ö N Y • 2021. évi 73. szám 2699
1. melléklet a 210/2021. (IV. 29.) Korm. rendelethez
(Országos közúti közlekedési projektek Főutak)
1.2.130. A Karcag keleti elkerülő megvalósítása.
Egy hét múlva a KarcagTV-ben a város polgármester lakossági kérdésekre válaszolt
(veszélyhelyzeti demokratikus gesztus)
A félórás interjú közepén éppen a városi beruházásokat sorolta, amikor a P.M. logisztikai központ bővítése kapcsán
https://www.google.com/maps/dir/47.2959773,20.9300183/47.3008615,20.9380993/@47.3004563,20.9340371,1472m/data=!3m1!1e3!4m2!4m1!3e0
kb. 3 percet az M4 és a Karcag-kelet elkerülő tervezésének helyzetéről is megnyilatkozott.
(Video)
https://youtu.be/fgWOaZv4X-Y
Már csak ki kellett "mosni az aranyat" a többi téma közül. (A félórás beszélgetést 2 hét alatt alig 200-an nézték meg)
Remélem így tisztán, már többeket érdekelhet...
A nyomvonal-módosítás "színjáték jellegét" erősíti, hogy anélkül is megszületett a Kormányhatározat a Keleti-elkerülő útról,
hogy elvégezhették volna a környezetvédelmi hatásvizsgálatot (a teljes vegetációs ciklusra).
Le van ez zsírozva...
A kivitelezési dátum (2023-2024) majd akkor lesz releváns, ha nem csak a polgármester mondja....