bükkis Creative Commons License 2021.05.21 0 0 3304

A Vásárhelyi rak.-től Bükkszentig az nem kis szabású művelet lett volna.

Azt a vonatszimulátort én is néztem. Ha jól tudom, valamennyi régi vonalat hozzászerkesztették a kisvasút rajongói.

Ha már Bükkszent és kisvonat, a régi tatárárki nyomvonal lehetne egy sétány/turistaút esetleg kerékpár út. tudom, keskeny, de még mindig jobb, mint az úton az autók, teherautók között.

Ugyanígy Alsó-hámornál sincs alternatíva pl. gyalogos forgalomnak(Felsőben még csak-csak elmászkál az ember a Szinva mellett.

A jelzett utas közlekedést amiatt kedvelem jobban, mivel ott elvileg többen járhatnak, kevésbé zavarhatnak el és gond esetén könnyebben lehet segítséget kérni.

(csak könnyebb azt mondani, hogy Három-kőnél vagyok beszorulva két szikla közé háromszögön, mint hogy alatta a Keleti lépcsőn ami nem jelzett. Jó itt nincs akkora távolság a két jelzés között)

 

Létráson az a tó mi célt szolgált?

(biztosan volt meglepődés, amikor 1958-ban egyik napról a másikban eltünt)