csiriz Creative Commons License 2021.05.16 0 0 1335

Ideje most már befejeznem a történetet, eddig nem volt időm leírni, de most pont van.

 

Amikor bementem a bankfiókba, és mondtam, hogy számlát szeretnék nyitni, minden rendben volt addig a pillanatig, amíg a „Most” bankkártya nevét ki nem ejtetem a számon. Ettől kezdve viszont feszültté vált az ügyintézők ábrázata.

Ez mind a két ügyintézőnél így történt. (először csak érdeklődtem a számlanyitásról és egy másik alkalommal nyitottam volna a számlát)

Ahogy meghallották a „most” szót, azonnal megpróbáltak lebeszélni róla. De nem hagytam magam, mivel nekem néhány napon belül szükségem lett volna a kártyára. Ez után bedobták, hogy arra engedélyt kell kérni valakitől, ami egy nap, és majd szólnak, ha megvan az engedély. Gondoltam egy napot tudok várni, az engedélynek úgysem lesz semmi akadálya.

Aztán másnap hívott valaki telefonon, hogy sajnos a Gránit banknál nem tudnak nekem számlát nyitni! Ez után a telefonáló valaki minden kérdésemre csak azt válaszolta, hogy „nem tudom”.

Láttam, ezekkel nem jutok semmire, ezért elengedtem a Gránitot, elsétáltam egy másik bankba, ahol azonnal nyitottak egy számlát.

Kár, hogy feltartottak, miközben gyorsan szükségem lett volna egy kártyára. Megmondhatták volna az elején, hogy a ”most” kártyájukkal valami gond van.

 

Ezzel az a kérdés is megválaszolódott, hogy valóban „tiszta, világos kommunikáción, korrekt és egyértelmű tájékoztatáson alapuló, egyenrangú ügyfél-bank kapcsolat kialakítására törekvő” bankkal állunk-e szemben, vagy ez csak púder.

Előzmény: csiriz (1301)