Me_Myself_and_I Creative Commons License 2021.05.13 0 0 451

Sziasztok!

 

A mai napon egyetlen gépen sem tudom levelezőprogramból elérni a fiókjaink tartalmát, POP3 és IMAP protokollon sem, különböző hálózatokon is ugyanaz (otthoni wifi, munkahelyi wifi, mobilnet).

Minden próbálkozásra "Athentication error" a válasz, pedig hónapok óta semmit és sehol sem változtattunk meg.

Egy-két hetente egy-egy alkalommal régebben előfordult "Temporary authentication failure" hol ezzel, hol azzal a fiókkal, de néhány perc múlva mindig gond nélkül ment a dolog.

Most viszont egész nap az összes fióknál baj van.

 

Ez egy tipikus "tegnap még működött" helyzet, tehát valószínűleg változott valami, de mivel nem egy eszközt érint így szerveroldali eseményre gyanakszom.

Lehetséges, de nem hiszem, hogy csak a mi fiókjain esetében van gond.

Valakinek hasonló gondja van/volt?

 

Aki tud írjon nekem (nekünk) valami hasznos ötletet, megoldási tippet, elgondolást? (Tudom, használjunk másik levelezőkiszolgálót, de sajnos túl régóta bejáratott címekről van szó.)

Esetleg van valami "titkos" infó a szerver oldali eseményekről?

 

Természetesen írtam visszajelzést, de egyelőre csak az automata válasz jött.

 

Ezen kívül párom fiókjába egy hónapja semmi sem érkezik, pedig napi 1-2 levél oda is befutott (hírlevelek, iskolai infók stb.).

Erről is írtam "visszajelzést" kb másfél hete, de csak a semmitmondó automatikus válasz jött, azóta semmi reakció... ami nem túl biztató.

 

A válaszokat előre is köszönöm!