DAttis Creative Commons License 1999.11.05 0 0 579
Hello NZA !

Lehet igazad van, sőt biztos az UV-kkel kapcsolatban.
Akkor miért nem építettek bele már fűtést a kocsikba, mondjuk az 70-es években.

A rugózásról, nem tudok véleményt mondani. Az alacsonypadlóról inkább nem nyitok vitát, mert kétszintű még az utastérben is, ugye van egy lépcsőfok az első és a hátsó ajtónál a kocsi középső része felé. A fogyasztást még elfogadom, hogy az UV-nek a legkisebb ezt olvastam.

De ne mondd nekem azt, hogy van ugyanolyan jó egy UV motorkocsi (felépítésében és technikájában) mint egy T5C5 Tatra motorkocsi, mert röhögnöm kell.
Ha még az esztétikát is hozzáveszem, bár ez egyáltalán nem szempont (talán kicsit) akkor a Tátra vmivel szebb, bár a maga korában az UV se volt csúnya és most se az.

Ha már forgalomba vannak, a vezető ülését kicserélhették volna már kényelmesebbekre és az utastérfűtést is meg lehetett volna oldani.

A 2-es metró ? Ha húsz évig is épült, megépült. De az a legkeményebb 50 években kezdték építeni amikor is leállították és 1964-ben kezdték újra ha jól tudom.

De legalább 1964-1984 között viszonylag gyors ütemben elkészült a két metróvonal, aztán úgy megtorppant, és 1990 óta semmi metróépítés, pedig nem tagadhatja senki szükség lenne ré.

Előzmény: NZA (577)