Az M8 autóút M6-M5 közötti szakaszának feltűnő hiányosságai (szemelvények):
A nyugati oldal 444 oldalas műszaki leírását a keleti oldal 304 oldallal "teljesíti"...
ebből forgalmi elemzés 19 oldal, ez az nélkülözhetetlen alapadat 2 oldal terjedelmű.
Anyagfelhasználását tekintve a töltés várható mennyisége: cca. 7.067.040 m3
bevágási anyagmennyiség cca. 1.471.125 m3
aszfalt mennyiség cca. 2.862.140 m2
A szakasz 57,88 km hosszú.
A keleti oldalon:
A jelen pillanatban rendelkezésre álló tervek alapján a felhasználásra kerülő anyagok
tekintetében nem lehet becslést készíteni.
A nyomvonal a 0+000 km szelvényben indul, végszelvénye az 50+204 km szelvény.
A leghajmeresztőbb indoklás...
miért kell 1350 méteres híd a pusztában?
miért csak a 15 évvel ezelőtti nyomvonal megtérülése fogadható el?
Hogyan számolták a BCR-t, ha az anyagmennyiségről nem lehet becslés?
Miért volt ez a 15 év időhúzás?
Ja, ezt már mindenki magának köveztetheti ki...