dimelo Creative Commons License 2021.05.07 0 2 54221

Az M8 autóút M6-M5 közötti szakaszának feltűnő hiányosságai (szemelvények):

 

A nyugati oldal 444 oldalas műszaki leírását a keleti oldal 304 oldallal "teljesíti"...

ebből forgalmi elemzés  19 oldal, ez az nélkülözhetetlen alapadat 2 oldal terjedelmű.

 

Anyagfelhasználását tekintve a töltés várható mennyisége: cca. 7.067.040 m3      
bevágási anyagmennyiség                                                    cca. 1.471.125 m3
aszfalt mennyiség                                                                  cca. 2.862.140 m2
A szakasz 57,88 km hosszú.

 

A keleti oldalon:

A jelen pillanatban rendelkezésre álló tervek alapján a felhasználásra kerülő anyagok
tekintetében nem lehet becslést készíteni.
A nyomvonal a 0+000 km szelvényben indul, végszelvénye az 50+204 km szelvény.

 

A leghajmeresztőbb indoklás...

miért kell 1350 méteres híd a pusztában?

miért csak a 15 évvel ezelőtti nyomvonal megtérülése fogadható el?

Hogyan számolták a BCR-t, ha az anyagmennyiségről nem lehet becslés?

 

Miért volt ez a 15 év időhúzás? 

Ja, ezt már mindenki magának köveztetheti ki...

 

 

Előzmény: dimelo (54220)