Korter Creative Commons License 1999.11.03 0 0 503
Ez elég jó ötletnek tűnik, már mástól is hallottam hasonlót.

Olvastam egyszer egy cikket, amelyben szépen utasszámokkal és menetidőkkel alátámasztva le volt vezetve, hogy ha a Körtér és a Szt. Gellért tér között a 47-49-es villamosok kéreg alatt mennének, a felszínen pedig maradna a 18, 19, akkor a 4-es metróra tulajdonképpen még 30 évig nem is lenne szükség.
A 7-es busz helyett pedig a cikk a régi 19-es villamost javasolta újra beindítani az Erzsébet hídon keresztül.

Továbbgondolva végülis ha a 47-49 a Fővám téren jönne fel, akkor a Szabadság hidat már gond nélkül megeheti a rozsda. Ha viszont a 18, 19 megy a föld alatt - aminek a rámpáját a Szt. Gellért téren talán jobban ki lehet építeni - akkor meg marad a felszínen a 47-49 és megy át a hídon.

Az egészben az a lényeg, hogy 800m alagút megépítésével megoldja azt, amit a 4-es metró sokszor ennyiből.

Előzmény: szinta (501)