dimelo Creative Commons License 2021.04.29 0 0 54162

Sajnos az újságok sem megbízhatóak.

 

De a hivatalosan benyújtott Hatástanulmány sem mérvadó?

 

Az M100 autóút tervezett forgalomba helyezésének éve: 2023.
A tervezett autóút kiépítése min. 2-3 évet vesz igénybe.

 

Ezt 2018.12.10-én rögzítették az M100 Körny.v. hatástanulmány 36. oldalán.

 

Ez nem látszik reálisnak, pedig csak 28 hónap telt el.

 

M0 Nyugat nincs benne említve.

Tervezett közúti fejlesztések:
- 2003. évi CXXVIII. törvény a Magyar Köztársaság gyorsforgalmi közúthálózatának közérdekűségéről és fejlesztéséről az alábbi fejlesztéseket határozza meg a térségben:

M1* autópálya M0 - Győr (kapacitásbővítés) autópálya
M10** autóút Budapest - Kesztölc (új út építése) autóút
* M1 autópálya kapacitásbővítésének tervezése jelenleg előkészítés alatt áll. Az Országos Környezetvédelmi, Természetvédelmi és Vízügyi Főfelügyelőség 2013. augusztus 23. napján kelt, 14/2771-90/2013. számú határozatával adta ki az M1 autópálya M1-M7 elválási csomópont és Tatabánya Újváros csomópont közötti szakasz fejlesztésére vonatkozó környezetvédelmi engedélyét, amelyet a
PE/KTFO/2171-51/2018. sz. határozattal módosítottak.
** M10 autóút környezetvédelmi engedéllyel rendelkezik: 14/09492-93/2013; környezetvédelmi engedélyének módosítása: OKTF-KP/7316-55/2016.
- Az Ország Szerkezeti Terve [OTrT] a térségben a gyorsforgalmi úthálózat részeként tartalmazza a tervezett M10-es autópálya szakaszt, amely Budapestet kötné össze
Esztergommal - Párkánnyal, továbbá főúthálózati fejlesztési elem az új 88. sz. főúti kapcsolat a megye meglévő mellékútjai felhasználásával, melyek korszerűsítésével
fejlesztendő a Kisbér - Tatabánya - Tát - (Esztergom) kapcsolat.

 

Nem ugyanabból a dokumentumból tájékozódhatunk?

Előzmény: . kata31 (54160)