NZA Creative Commons License 1999.11.02 0 0 460
A godolloi HEV-nek ket fo leagazasa volt, az egyik a Csomori (igazabol sokaig erre vezetett a vonal, majd az 1911-es villamositaskor atvagtak a kerulot az igen meredek ketvaganyos vonallal).
A masik leagazas a Rakosszentmihalyi hurok volt, amit kesobb meghosszabbitottak ket vagannyal Rakospalotaig. Rakosszentmihalyt eredetileg egy 760 mm-es lovasut szolgalta ki Nagyicce allomasrol, majd miutan a forgalom kelloen fellendult, a BHEV a villamositaskor megepitett egy versenyvonalat, ami keresztezte is a lovasutat. A lovasut tonkrement meg a haboru alatt.
A rakospalotai vonalon igen gyer volt a forgalom, a '30-as evektol kb. orankent volt vonat. A haboru alatt/utan felszedtek az egyik vaganyt, majd 1953-tol atadtak a Hurkon tuli vonalszakaszt az FVV-nek. 1968-69-ben a BKV megalakulasa utan eloszor itt szunt meg a villamosforgalom a MAV telep es Rsztmihaly kozott, majd idovel a leroviditett 65-os is elhalalozott.
A HEV-nek meg ezen kivul tobb hosszabb-rovidebb iparvagany kiagazasa volt.
Előzmény: Kice (459)