PMiheller Creative Commons License 2021.04.26 0 0 6331

Csak a móka kedvéért egy státuszjelentés, november vége óta nem tudok térképeket frissíteni Discover Pro fejegységen, sehogyan. December + Január eltelt a szervíz próbálkozásaival, szervízjelentések az importőrnek - majd a szervíz írásba adta, hogy Ők nem tudnak segíteni a bajon. Majd az importőr próbált segíteni - majd nekik is elfogyott a tudományuk. Azt kell mondjam, hogy segítőkészek voltak és akartak segíteni, viszont kínjukban megmutatták, hogy hiába érdeklődnek segítségért Németországból - semmi használható nem jött onnan. Március elején ők is feladták és ekkor vált tisztává nekem, hogy az online szolgáltatásokkal közvetlenül a német anyacéggel szerződsz, benne van persze az ÁSZF-ben de bevallom töredelmesen, hogy nem minden betűt olvastam el (én sem).

Március 11-én felvettem a kapcsolatot a németekkel, nyitottak egy hibajegyet és küzdünk egymással. Először vitatták a hibát, NEM átjárhatóak a rendszereik, semmi előzményről nem tudtak (nem akartak tudni). Fotókat kértek az állapotokról, majd mikor megkapták visszakérdeztek, hogy mikor készült. Mondom el kéne olvasni amit írtam, MA reggel, vagyis azon a napon amikor az emailt küldtem és ehhez hasonló dilettáns visszajelzések. Ők nem jelentkeznek, aktívan nem kommunikálnak. A magyar nyelvű Ügyfélszolgálaton sokszor csak angolul beszélő ember veszi fel a telefont. Kérdésemre, hogy mikorra lesz végre valami, már minden hülyeséget elmeséltek, hogy ez aztán olyan "hű de nagyon egyedi hiba" meg ilyeneket - de nincs határidő. Kérdésemre, hogy időközben a rendelkezésreállás 78%-ra csökkent és hogy ez elfogadható-e nincs válasz csak bla-bla-bla... Marketing bullshit tények nélkül. Mondom, 3 évre előfizettem - kéne szolgáltatni, erre azt mondja a fószer (Nevenincs Alex, mert a nevüket sem árulják el...), hogy ne mondjam már, hiszen ingyé' adják az első 3 évre! És akkor már nem is gond ha nem működik?! Majd pár napra rá jön email Tőlük - persze nem válasz, csak reklám, megújult honlap, több szolgáltatás mobilról - hurrá! Bejelentkezés után persze az első dolog amit látok, hogy "Ön megVÁSÁROLTA a jogosultságot 2022.09.26-ig", a második meg az, hogy "térképek online frissítése" az egyik szolgáltatásuk. LOL, mégiscsak fizettem érte...

Másnak hasonló tapasztalata? Érdemes a végtelenségig tűrnöm a szerencsétlenkedésüket? Bár semmi lehetőséget nem adnak eszkalációra... :-(

Előzmény: PMiheller (6303)