Pilóta Creative Commons License 1999.11.01 0 0 3540
Kedves rOver,

igazad van. Az eredeti állítás valahogy úgy hangzott, hogy Schu az utolsó két versenyen bizonyította, hogy ő lett volna a bajnok, ezért hasonlítottam az utolsó két verseny eredményét. De sajnos már megint szubjektív voltam... ;-) Azért remélem, hogy nem húztalak fel nagyon.

Más. Pontrendszer: úgy általában érdekes kérdés, hogy mit lehetne/kellene változtatni a szabályokon ahhoz, hogy a versenyek érdekesek legyenek, az autók teljesítménye pedig ne szökjön a csillagos égig. Szerintem ez elég súlyos probléma, ha csak arra gondolok, hogy a jövő évi Honda motor már alaposan megközelíti az egykoron tűzzel-vassal üldözött turbókat. Ti mit gondoltok?

Én pl. jó ötletnek tartanám, ha ismét korlátoznák a felhasználható üzemanyag mennyiségét, mint a régi szép Prost-Senna időkben. Azok voltak az igazi izgalmak, amikor az utolsó körben még tényleg bármi történhetett. Ez ésszerűen lassíthataná az autókat, viszont a fejlesztést is normális mederben tartaná, ahol a fejlesztések nem a szabályok legkevésbé feltűnő kijátszására fókuszálnának, hanem a valós életbe is átültethetőek lennének.

Szerintem speciel a pontoknál kicsit igazságtalan, hogy csak az első 6 kap pontot, és ilyen egyenlőtlen arányban de: így is sokan szapulják az F1-et azért, hogy nincs elég előzés. Nos, úgy gondolom, ha többen és egyenletesebben kapnák a pontokat, az pont az ellenkezőjét erősítené, azaz még kevesebb előzés és még több versenyszellemtől távol álló taktikázás lenne.

Pilóta

Előzmény: rOver (3537)