f_k Creative Commons License 2021.04.17 -1 1 64970

Tervek voltak, de a pénz el lett költve a Csebokszári ltp szomszédságában levő fatelep, gépjárműműhely kiköltöztetésére.

Hoztak kocsik egy Bax ot Kecskemétről, talán némi sínanyag is összegyűjtésre került, de akkori áron az új vasútépítésre 16-20 millió Ft már nem állt rendelkezésre.

A felsőtárkányi vasútüzemet érzékenyen érintette a 1985 ös beruházási stop, az, hogy az Ózdi Kohászati Üzemek nem vette át 1985 közepétől a dolomitot ami addig bevételei révén biztosította a vasútüzem működését. A vasútnak 1969-től saját bányája volt! Akkoriban a vasút jegybevételét az állam jelentősebben dotálta 1 Ft saját menetjegy bevételhez 1 Ft támogatást adott.

1992 es leállás a állami támogatás megszüntetése miatt volt, 1993-ban az újrainduláskor magam is utaztam ezen a számomra is kedves vasúton, sőt beszélgettem az üzemvezetővel, a mozdonyvezetővel, és a kalauzzal is, akik sok érdekes információt osztottak meg velem....

Előzmény: C50 (64968)