csíkos-háTTú Creative Commons License 2021.04.15 -1 1 289

Szépen lefotóztad a modell egyik típushibáját! Köszönjük! Ha már ennyire szétszedted, akkor vedd ki a forgórészt, és foltbenzinnel pucold le alaposan, főleg a tengelyét. Majd tedd vissza, és húzd rá a fogaskereket, nézd meg, hogy mennyire kell rátolni a tengelyre, hogy fixen hajtson is? Jelöld be a tengelyen a helyzetét egy vékony alkoholos filccel, majd vedd ki újra a forgórészt, és szedd le a fogaskereket! Egy hegyes fogpiszkáló végével a fogaskerék furatába vigyél be egy kevés pillanatragasztót, és húzd vissza a tengelyre a fogaskereket a jelölésig! Tedd félre a forgórészt, hogy a ragasztó megkössön. Addig a többi fogaskerék tengelyeire vigyél fel egy kis zsírt (Tillig, ROCO, vagy sima LZS2 műszerolajjal hígítva is jó), és úgy rakd össze a hajtást. Az utolsó előtti lépés, hogy a motor forgórészének perselyeibe is vigyél fel egy kevés kenőanyagot, ezek még nem szinterbronz csapágyak, ezeket még kenni kell, csak nagyon kevés anyaggal! Szereld össze hajtást, és tegyél fel rá új tapadógyűrűket is (ROCO 40069 például). Meg fogsz lepődni, ha gondosan dolgoztál, hogy önmagához képest elég jól fog menni a motorkocsi!

Előzmény: JohnToast (287)