drx65 Creative Commons License 2021.04.14 -1 0 4108

Találtam egy érdekes "beszólást" laposföld témában:
(itt rövidítve adom közre,
"egy képben csak, s talán csupán a lényeget"...,
de a megadott linken
mindenki 'kiélvezheti' a teljes anyagot...)
:-)

 

"
A repülőgépek nem követik a földgörbületet mert az nincs!

 

https://mk.vlip.lv/video/tWGHe4Whtag1Zuc%3D.html
https://www.youtube.com/watch?v=J3WmyGiWpHE

 

A giroszkóp, a biztonságos repülési magasság
és a vadászrepülőgépek is bizonyítják
hogy a föld lapos és nem gömb.

 

Az átlagos Légibusz repülőgép kb 800km/órával megy.
Ez azt jelenti hogy óránként 50031 méter (50 km)
Föld görbülettel kell szembenéznie

...

Tehát óránként 50 kilóméterrel kellene
a pilótának csökkentenie a repülési magasságot
hogy a Föld elméleti görbületét követni tudja.
Ez percenként majdnem 1km (50031/60=833.85)
repülési magasság csökkentést jelent.
Másodpercenként pedig (833.85/60=13.89) 14 métert.

...

A repülőkben levő mű látóhatár (giroszkóp) arra szolgál
hogy a pilóta tudja hogy merre mozog a repülőgép
még rossz látási körülmények között is.
Ez a műszer szemtanúk elmondása alapján

biztonsági magasságban repüléskor
szinte mozdulatlan ami megint csak azt bizonyítja
hogy a repülő nem követ semmilyen görbületet.
Ha görbületet követné akkor az a mű látóhatár is mozogna!


A Mirage 2000 maximum sebessége 2,336 km/óra
de számoljunk csak 2000 km/órával.
Ez azt jelenti hogy óránként 306 548 m (307 km)
Föld görbülettel kell szembenéznie
(itt egy online kalkulátor - ellenőrízd le te is,
https://dizzib.github.io/earth/curve-...).

 

Tehát óránként 306 548 m (307 km) kilóméterrel kellene
a pilótának csökkentenie a repülés magasságot
hogy a Föld elméleti görbületét követni tudja.

Percenként (306 548 / 60 = 5109) 5109 méterrel...

Másodpercenként pedig (5109/60=85) 85 méterrel kell
a repülési magasságét csökkentenie
hogy tudja követni a Föld elméleti görbületét!


Mind amellett hogy a víz felett kb 2 méterre van
és mellette 2-3 másik Mirage repülőgép is száll?!

 

Ezt hívják agymosásnak.
"

(folyt. köv.)