John Howard Creative Commons License 1999.10.27 0 0 310
No, én is valahogy így látom ezt a Hamzsabégi út kérdést, mégha nem is ennyire sarkítottan.

Dolgozom a Hugária körgyűrű történetén is, ha minden igaz a héten azt is feltelepítem a honlapomra. Ott majd látni lehet, hogy mintegy 100 évvel ezelőtt elég jól meg volt tervezve ez a város, a közlekedési fejlesztéseknek mindenhol bőséges helyet hagytak, amiket aztán a század második felében nagyvonalúan (és feleslegesen, sőt, sok helyütt károsan) beépítettek.

A másik dolog. Egyre többször hallani, hogy utakat a lakott területektől távol kell építeni. Ez igaz is a városokat összekötő utakra, de nem igaz a helyi közlekedést (is) lebonyolító utakra. Ugyan minek építsünk ott utat, ahol nem lakik/dolgozik senki? Városi belső közlekedési utakat (és a Hungária-gyűrű is ilyen!) ott kell építeni, ahol a forgalom megkívánja. Nem lehet elvárni senkitől, hogy kilométereket kerüljön csak azért, mert a tiltakozásokat meghallgatva értelmetlen helyen építették meg az utakat. Gondolom, az ott lakók sem úgy gondolnák, hogy MINDEN forgalmat tiltsanak ki a házuk mellől, nem hiszem, hogy szívesen tárolnák SAJÁT járműveiket lakásuktól néhány kilométerre egy kies parkolóházban!

Előzmény: Berendi Peter (308)