advocatusdiaboli Creative Commons License 2021.04.08 0 1 391168

Az is az, de ezt már megbeszéltük. A városok nem a normálisan működő és normális állapotú Euro6-os járművek miatt büdösek, hanem a széttaposott, régi szarok miatt - és sok felé ebbe még egy extra nagyot belerúg télen a fűtés is.

 

Az viszont egy jogos kérdés, hogy a 2014 szeptemberétől érvényes Euro6-os normának megfelelő, már mindenképpen komolyan elektronizált kocsik többsége mennyire lesz idősen életben tartható. Mivel ezek közül még az elsők is csak most kezdenek el kicsit megöregedni (hat évesek az elsők !!), még nincs hosszú távú tapasztalat, miközben azért azt már kezdi a piac észrevenni, hogy még a korábbi, kevésbé agyonbonyolított Euro 3-4-5-ös kocsik is tizenévesen és sok kilométerrel fenntarthatatlan rémálommá válhatnak, gazdaságosan már nem javítható (és házilagosan nem kendácsolható) hibákkal.

A mai Mercikből sem lesz ám "zöldséges", 15-20 évesen mennek a bontóba.

Előzmény: SoherMajom (391167)