SzigDani Creative Commons License 1999.10.27 0 0 296
A 17-es Moszkva téri (hú, itt van ékezet!!!) meghosszabbítása akkor lehetséges, ha kisebb a járatsűrűség a Margit körúton. Ez úgy is megoldható, hogy betétezzük a 4-6-ot (alias -2:))), aminek viszont vegallomas kell eszakon. Ez ciki. A 17-es nem rossz ötlet, sőt én azt is el tudnám képzelni, hogy továbbhozzuk a 61-esen és a Karinthyn, majd átvisszük szegény közlekedéstelen ELTÉnek. Keletről meg mehet a 19-es. Ez most csak ugy fantáziálás jelleggel, konkrétumok nélkül (utalás Bagojj jogos megjegyzéseire és érveire:)))
A 61-es viszont tényleg szerepel a 4-es metró terveiben, méghozzá úgy, hogy a 19 megszűnik, a 18 megy a Kelenföldiig, és a 9-es megy a Batthyra. 41 marad. :))))) (Nem akartok 2000. évet köszönteni egy 41-esen?)
Lehett, hogy félreértelek, Carpy, de én egy egységes gyorsvasúti rendszerről beszéltem. (Ld. dogám) A MÁV hálózat bevonása lenne egy lehetőség, de ez nagyon sok bajjal jár, mellesleg a vasutasok utálnák. Meg kellene vizsgálni korrektül, hogy mi mennyibe kerülne, aztán kilincselni a lóvéért.
A 4-es metró ugyan nem javít jelentősen mondjuk Pesthidegkút közlekedésén, d elég nagy vonzáskörzetben érzékeny javulást okozhat. Ennek ellenére még nem tudtak meggyőzni arról, hogy tényleg elég sok embernek lenne jó az a 80 méteres peron, meg a minden fűzfánál megállás.
3 viszonylat összehangolása: tényleg bonyolult, de én bíznék a számítógépes forgalomirányító rendszerekben.
Bölény: örülök, hogy lehet találni megoldást a kecskére és a káposztára. Már csak tervek, számítások, na meg sok-sok pénz kell...