NZA Creative Commons License 1999.10.27 0 0 291
A Tatrak es a GANZ-ok kerekszelessege (tudomasom szerint) nem kulonbozik.
Az hogy a koruti kocsik olyan lassan veszik a valtokat, annak csak az az oka, hogy ezeken olyan sebessegmero muszer van, ami egyben irja is a sebesseget. Az UV-n ellenben meg meromuszer sincs, igy aztan a vezetok hajlamosabbak nem betartani a szabalyokat.
Az teny, hogy a GANZ jobban rangat, noha az erosaramu berendezesuk elve nem kulonbozik az UV-tol. Itt jon be az a kulonbseg, hogy az UV az egy elotte eveken at kiprobalt elektromos berendezest kapott, mig a GANZ-ba csomo olyan aprobb ujitast vezettek be, amit elozoleg nem probaltak ki (pl gumirugo, egy furcsa kontroller, sokkal erosebb motorok, ujszeu motorfelfuggesztes, csuklos szerkezet: ez mind-mind olyan kiprobalatlan ujdonsag, ami vegul is rontotta osszessegeben a kocsi komforterzetet).
Előzmény: DLala (288)