névtelen Creative Commons License 1999.10.27 0 0 290
"Ezenfelul a 61-est ekkor le kell hozni a Fehervari utra, hogy a 6-ossal legyen kapcsolata"
Már van kapcsolata...

A Fehérvári út: Zűrös, mert a 47-es az egyetlen, ami a környéken a Móriczon túl közlekedik. ("Ha Albertfalvától kifelé"-t nézzük, ottvan a 7A is, csak az nagyon lassú, s kerül is...)
Azaz: Nagyon óvatost a Fehérvárival, főleg, ha a Szabadság-hídról leveszik a villamost...
Azzal, hogy Kelenföldre erős forgalom terelődik, NEM LEHET AZZAL MEGOLDANI, hogy a Fehérváriról elviszünk járatot...
Hivatkoznék Bagojj-ra: Változtatást csak pontos adatok függvényében lehet tervezni, illetve Carpy-ra: miszerint az ottlakó utasokat is meg kellene hallgatni..

Ötlet/kérdés: 17-es villamos: szakmai érvek szerint: rövid, ezért is tervezik a 17-19 összekötést.
De: Óbudáról a kapocs nem túl jó a Moszkva felé: Batthány felé kerülő, +1 megálló mertó=lassú a lépcsőzés miatt.
Azaz a 17-es nem mehetne a Moszkvára?? (esetleg tovább)
Így: nem lenne párhuzam járat a 60-as busszal, hosszabb járat=több utas, gyorsabb, közvetlen kapocs a Moszkvára, sőt, asszem vágánykapcsolat is van arra.. Hátrány: a Margit híd +1+2 perc gyaloglással érhető el a 17 -el villamossal..
Vélemény?

Előzmény: SzigDani (277)