Bölény Creative Commons License 1999.10.27 0 0 289
Jesssz!!!! Erről van szó, egy ilyen megoldást én is támogatnék. Egy ilyen fontos útvonalnál kell legyen annyi szabad kapacitás, hogy ha jön a kukáskocsi, javítják a csatornát, mittoménmi, akkor ne csökkenjen le irányonként egy sávra az útfelület.

Én lennék az egyedüli, aki különválasztja a metrót az elővárosi vonatoktól?! :-)))

Divzéró! Kösz a próbametrós képeket. Aszittem, hogy teljesen önálló konstrukció volt, de ezexerint csak adaptálták a magyar viszonyokhoz az orosz terveket. Így viszont már végképp nehéz megérteni, hogy miért darálták be őket, pláne, hogy vmelyik illetékesnek volt annyi esze, hogy lezsíroztassa őket a nehéz időkben. A kevés idevágó olvasmányom szerint a metrót akkoriban fenenagy érdeklődés és tisztelet övezte, ezért is nem értem, hogy legalább az egyiket miért nem bírták betenni a Közl. Múzeonyba.

Előzmény: SzigDani (267)