Bölény Creative Commons License 1999.10.26 0 0 255
Latod, Jaraszad, mar segitotarsam is akadt DLala szemelyeben! Az o megkerdojelezhetetlen ;-)) adatai szerint a helyi erdekeltsegu forgalom adja a fustokadok nagy reszet. Termeszetesen a bejarosokat at lehetne terelni tomegkozlekedesre, de eppen ehhez kene a metro es az elovarosi vonat. Es ezutan, de csak szigoruan ez utan lehetne meg jobban szigoritani a parkolasi viszonyokat. De ha ez mind meg is valosul, meg akkor se latnam celszerunek csokkenteni az utfeluletet. Foleg, ha nincs alternativ utvonal. Mert a Rakoczi utnak nemigen van ilyenje.

Az viszont telleg sokat segithetne, ha a buszokat be lehetne vinni kozepre, mondjuk Demszky-pogacsakkal elvalasztva a tobbi forgalmi savtol. A Keleti iranyaban ugyis allandoan szivnak a buszvezetok, amikor harom savon kell atmaszniuk azokkal a nagy dogokkel. Foleg a feketeknek szar, mert azok csak a Huszar utcai megallotol kezdhetik a behuzodast. A kozepre hozatalnal viszont cikis lehet a megallok kialakitasa, leven a kozepsziget nem tulsagosan praktikus erre a celra. Hacsak meg nem varialjak, hogy baloldali rendszeru legyen a kozlekedes a buszsavokon belul. Hu, ez nem lenne semmi, gyanutlan idegen poroszkal, aztan egyszercsak elrongyol mellette szembol egy prios 7-es... ;-)))

A magasvasut poen volt termeszetesen, ott is volt a smiley a vegen, de ha nem szoktok le szelsebesen a Rakoczi ut piszkalasarol, akkor fontolra veszem, hogy az emiatt felboszult Rakoczi utiakbol akciocsoportot szervezek eme nemes cel tamogatasara. Aztan majd leshettek, mint a Hamzsabegi uton!! (:-|4 (Ez egy fenyegeto smiley, rohamsisak van a fejen es geppityu log a vallarol!)

Div0! Ha szkennelsz metros kepet, nyomnal nekem is 1-et?