dimelo Creative Commons License 2021.04.06 0 1 53992

Azt írtad:

"A 401-es csomópontot az újszilvási ellenében csinálták, az indoklás szerint ott egy kicsit nagyobb volt a forgalom (a valódi ok nem ez volt)"

 

Tudod, vagy csak hallottad, hogy nem ez volt az igazi ok? (dokumentum van-e róla?)

 

Mindenesetre az jól látszik, hogy nem a legjobbat választották.

Mert Abonyból nyugat felé így sem lenne hosszabb út, ellenben Cegléd felől lehetett volna rövidebb, gyorsabb és hasznosabb.

A vasúti átjáró létező konfliktusforrás.  (Főleg, hogy ismét 4. főútnak visszanevezték a 40-est)

A Kengyeldűlő nem főúti keresztezés lett volna, csak egy hasznos összekötő.

 

 

A pink szaggatott vonalú 1,5 km-es út kiváltotta volna a 401. úti csomópont építést, a csomópont kiosztás arányosabb lehetett volna,

Abony terhelésén nem változtatna, de Cegléd 311. úti bevezető forgalmán nagyon sokat enyhíthetett volna...

 

Feltűnő, hogy Cegléd üdülőknél simán bekötötték a csomópontot az 5 számjegyű 48125. mellékútba, (vasúti átjáróval)

https://www.google.com/maps/@47.2079064,19.7344857,3a,75y,307.74h,67.47t/data=!3m6!1e1!3m4!1sTU0RS1jUHHq9du-y2h8evA!2e0!7i13312!8i6656

 

de Abony felől ragaszkodtak a rossz geometriájú 401. úti csomóponthoz. (és megszüntettek egy meglévő csatlakozási lehetőséget is.)

Így és ezért okoz nemzetgazdasági veszteséget...

 

Fontos lenne tudni: mi volt a "valódi" ok...

 

 

Előzmény: nyebojsza (53985)