John Howard Creative Commons License 1999.10.26 0 0 242
Ja, ja, ja. Én is valahogy így látom, a Rákóczi útnak a tranzitforgalma igen nagy. EZEN kellene elsősorban segíteni - mind tömegközlekedésileg, mind "autóilag". Mint már itt is elhangzott, a közúti forgalom kitölti a rendelkezésre álló forgalmi sávokat (ezt jól látni a busz-sávok állandósult használatán is), tehát ha több sáv, több autó, ha kevesebb, kevesebb. Persze nem mindegy, hogy a "kiszorulók" hol közlekednek ezután? Valószínűsíteném, hogy először azok "szoknának le" a Rákóczi útról, akik átmenők. Nekik a körúthálózat fejlesztése lenne az eszköz a céljuk eléréséhez. De ez a Népligeti "tumor" miatt nem megy jelenleg, nameg a Hamzsabégi út ügyes "elfelejtésétől", amit az ott lakóknak sikerült kilobbizni. :(

Persze, máris hallom az ott lakók és a Környezetvédők érveléseit, de én inkább azt nem értem, hogy az '50-es években miért kellett a vasút (akkor még gőzmozdonyos) mellé lakótelepet tervezni? Persze, ez már a nagypolitika szintje...
ON

Üdv:
John Howard

Előzmény: DLala (239)