John Howard Creative Commons License 1999.10.26 0 0 241
Igen, a gyorsabbant kifelejtettem. :)

Persze itt nem csak a Rákóczi út közlekedéséről van szó. Az utasok egy része (nagy része?) azért közlekedik a 7-es busszal, mert az OTT jár. Nem tarom valószínűnek, hogy minden Zuglóban felszálló utas a Körtér felé megy vele, biztos van, aki még átszáll pl. a Felszab-on Kispest felé, ők mehetnének valami körirányú tömegközlekedéssel is, ha lenne. Gyakorlatilag a Hungária körúttól keletre a Kerepesi utan SEMMILYEN tömegközlekedés nem keresztezi, eltekintve a 32-es busztól az Örsön. Ez aztán meg is látszik az autóáradatban, akik reggel és délután a gödöllői HÉV-et akarják keresztezni - bármelyik átjáróban. Nekem például mindennapos élmény a Füredi úti lakótelepen a Szenthihályi út Rákosfalva állomásnál. Többször figyeltem már, hogy az ott 400-500 méter(!) hosszan várakozó autók bizony nem a lakótelepről indulnak, hanem valahonnan Zugló belsejéből, a Fogarasi út felől, vagy azon is túlról jönnek, és nem "Pest" felé mennek tovább, hanem NAGYON SOKAN egyenesen át a Keresztúri útra, vagy kifelé, Sashalom/Cinkota felé. Ezt a problémát pedig szvsz a Körvasút melletti 2x2 sávos úttal lehetne megoldani az autósok számára, de természetesen a Körvasúton is meg kellene teremteni a tömegközlekedést elővárosi gyorsvasúttal.

De lehet, hogy ezt a problémát az Örsön is át lehetne hidalni egy Nagy Lajos - Fehér út irányú felüljáróval...

Előzmény: névtelen (237)