Törölt nick Creative Commons License 1999.10.26 0 0 227
Hunslet szerelvény már akkor elavult volt, amikor legyártották, továbbá bazidrága (mint minden Hunslet járgány). Nem megy.

Bölény:
Márpedig vegyünk el útfelületet. Az autós olyan, mint a gáz: kitülti a rendelkezésre álló területet. Nagyon jó a Mariahilfer példája. Ha húsz sáv lenne, akkor annyi lenne tele.
Ellenben ha nincs rendelkezésre álló kapacitás, akkor keményebben elgondolkodik az autós, hogy merre és főleg mivel menjen. Emlékszel, amikor az Andrássy le volt zárva? Pár napig harakiri volt, aztán mindenki nagyon jól megvolt nélküle. Talán nem tévedek nagyot, ha azt gondolom, hogy többen használtak különböző tömegközlekedési eszközt.
Én pl. a Rákóczin beszántanám a két belső sávot, a külsőt pedig úgy szeparálnám el a busznak, hogy lámpa védje bejelentkezéses rendszerrel, az autók pedig csak a köztes sávból fordulhatnának jobbra, már amikor nem jönne busz. Így aztán szó sem lehetne arról, hogy jobbra kanyarodás ürügyén a sok paraszt bedugaszolja a buszsávot (közben egy nagy frászt kanyarodik el, ha mégis, csak kilométerekkel odébb). Túlságosan is adja magát az az útvonal, meg sem kísérelnek másikat találni.
Nagykörúti magasvillamosra hadd ne mondjak semmit, mert még a végén megint leszólnak, hogy fikázom :)