Bölény Creative Commons License 1999.10.26 0 0 223
Névtelen! Meglevő útfelületet már ne vegyünk el a közlekedéstől, ha lehet. A villamost meg rakjuk a föld alá vagy emeljük fel. Igaz, nem olcsó, de legalább jó drága.

Ezzel kapcsolatba van is egy ötletem. /Bagojj elsápad./ A 4-6 villanyosok nagykörúti szakaszát magasvasúttá kéne alakítani. /Bagojj karmai ökölbe szorulnak./ Nézzük az előnyöket:
- megszűnnének a szintbeli kereszteződések, a villamos akadálytalanul haladhatna (a trolinak se kéne lépésben áthaladni a vezetékkeresztezésen),
- lesüllyeszteni sokkal macerásabb lenne (főgyűjtőcsatorna, egyéb közművek, aluljárók, kisföldalatti),
- a villamospályák helyén felszabaduló placcon végre ki lehetne alakítani 2x2 valódi forgalmi sávot, szemben a mai 2x1-gyel, vagy 2x0,5-lel szemben (ne adj Isten, még egy kis zöldterületetet is),
- Demszky jól villoghatna vele.
/Ennél a pontnál Bagojj apró darabokra tépi a Tilos az Á táblát és a Füles farka-csengőzsinórt. Meg is tiporja őket./

Ezzel szemben a hátrányok:
- drága (ez volt valaha is szempont?),
- az első emeleten lakók valszeg nem örülnének a villamosmegállóból a hálószobájukba nézegetőknek (a Nagykörúton első emeleten már úgyis csak olyanok élnek, akik egy atomtámadást is lábon kihordanának. Ólom már amúgyis elég van a szervezetükben hozzá.)
- Demszky jól villoghatna vele.
/Bagojj elalélva lebucskázik az ágról./

/Bocs Bagojj, ez volt az első és utolsó ilyen./

Előzmény: névtelen (220)