Törölt nick Creative Commons License 1999.10.26 0 0 216
Még valami metróhoz, aztán alámerülök a melómban.
Rendszeresen átjárnak szerelvények a Deák téren, mivel a különböző karbantartási kapacitásokat csak úgy tudják gazdaságosan fenntartani. A 3-as szerelvényei általában újabbak, így bizonyos futással arányosan jelentjező karbantartások még nem jelentkeznek, így átjárnak a 2-esről szerelvények a Kőér utcába, hogy ott se álljanak a kapacitások, és vica versa. Valóban, amíg még nem volt Kö-Ki, a 3-as szerelvényei is Fehér útról jártak ki, a Nagyvárad téren egy ideiglenes, néhány alapművelet ellátására alkalmas "állomás" volt csupán.
CMC üzemmód: Ilyet alkalmaznak pl. felszíni szakaszokon amikor esik az eső, mivel az automatika nehezen tudná figyelembe venni a vágányok csúszósságát. Ilyet alkalmaznak (vagy a teljesen kézit) akkor is, ha valami oknál fogva forgalom fenntartása mellett karbantartást végeznek a pályán. A különböző üzemmódokat szakaszokra is kiadhatják, tehát nem feltétlenül teljes vonalon.