Törölt nick Creative Commons License 2021.04.03 0 0 6316

"Az enyémen is ilyen lyukak voltak, én önvulkanizáló gumiszalaggal tekertem be."

El kell ismernem, tudok én is gányolni, nem csak a korábbi tulajok.

 

"Végre valami hiba, ami nem az elöző tulaj hanyagsága :) "

Valakit vagy valamit mindig muszáj hibáztatni. Azt megtanultam hogy az autót nem szidhatom, mert bosszúból kicseszik velem és elromlik! :)

 

"Beindult a diesel?"

Már közlekedek vele. 

Kb fél perc önindítózás után indult be, gondolom mert szétszedve kicsepegett a gázolaj. Az elején azt hittem baj van, csattogott a szelepfedélnél. Hidrotőkék lassan tértek magukhoz. Felpörgetni meg nem mertem az új turbó miatt. Vezérléscserénél sokszor áttekertem a motort, hidrotőkékből kinyomódhatott az olaj. A bontott váltó működik, de üresben van hangja, csapágyas lesz ez is. Ráérősen megpróbálom megjavítani az eredeti váltóját, aztán majd visszacsere. A bontott klímakompresszorral is megszívtam, nem ellenőriztem, nem ehhez való, az 1.2dízelé lehet. Első lökhárítót nem raktam fel mert mára ígértek lökhárító merevítést (amit még nem kaptam meg). Addig lökhárító nélkül közlekedek, rendszámot felcsavaroztam közvetlenül a törött merevítőre. VCDS nem ír hibát, ereje is van, hangja is jó lett. Turbónyomás, kis fordulaton kicsit alatta, pörgetve meg felette van az előírtnak, kivétel a maximális fordulatszám, ott 2bar helyett 1.69Bar a nyomás, de csak álló autónál néztem (menet közben kellene). Kormányszervóból kitekertem a maradék olajat, szinte fekete volt, feltöltöttem, az is jó, túlélte az olajhiányt. Nem csepeg semmi, figyelgetem van-e olajszivárgás.

 

Benzines megbontottam. Reménykedtem hogy csak a szívókosár miatt nincs olajnyomás, de nem találtam dugulást.

Előzmény: zsolie (6315)