John Howard Creative Commons License 1999.10.25 0 0 192
Nem lehetetlen, csak nehéz...

Ehhez elsősorban a BKSZ, a tarifaközösség hiányzik, amit kb. 8 éve próbálnak tető alá hozni az "illetékesek". Azt hiszem a 4-es metro topicban (a Politika rovatban találod) úgy egy hete bővebben kifejtettem az álláspontomat.

Eszerint:
A fővárosi vasútvonalakat minél előbb BE KELL VONNI a fővárosi és elővárosi tömegközlekedésbe. Lehetséges (és szerintem értelmes) irányok:
- Káposztásmegyer (lakótelepi kiágazás) - Nyugati pu.,
- Óbuda (Pilisvörösvár) - Körvasút - Kelenföld,
- Érd/Budaörs - Déli pu., stb.

Sajnos, Bp. területén a MÁV vonalai csak kevés helyen biztosítanának átszállási lehetőséget (pl. Üllői út), ezért városon belüli közlekedésre kevéssé alkalmas ez a megoldás, de az agglomerációból "bejáróknak" nagy segítség lenne...

Előzmény: texaner (188)