Törölt nick Creative Commons License 2021.04.02 0 0 6313

Utána megpróbálkoztam Google Pay fizetéssel, azt meg a google nem engedte a telefonomon.

Következő a Paypal fizetés volt (kb. 8éve nem használtam paypal-t), azzal nem volt gond, megvettem a motortartót.

 

Most nagyobb gáz, hogy a benzinesben megszűnt az olajnyomás. Önindító még újra tudta indítani a motort, de erőlködve mintha le lenne merülve, nem kaptak olajat a csapágyak. Lehűlt motornál újra jó minden, semmi nyoma a hibának. Bejelzett már decemberben is, pörgetésnél a VCDS katalizátor teszt alatt, utána méregettem olajnyomást. Olajnyomáskapcsolót, szűrőt, olajat cseréltem, azóta sokat mentem vele és jónak tűnt. Talán a meleg idő hozta elő a hibát.

 

A benzines hibája miatt, ma visszaraktam a másikba, dízelbe a motort. (Jobb felső motortartót cserélhetem majd utólag ha megérkezett.)

Rám sötétedett úgyhogy majd holnap indítom be. Remélem nem lesz vele gubanc. Főleg a bontott váltó miatt izgulok.

Ha minden jó, helycsere és szedhetem szét a benzinest.

 

Eddig nincs szerencsém az Audikkal.

Bár sorozatban az derül ki hogy a korábbi tulajok (és-vagy szerelők) elbaszásait kell helyrehoznom. Ma összerakásnál kiderült hogy a dízelnek a vákuum csövei össze vissza voltak felcserélgetve. Szétszedésnél mindent rommá fotóztam, úgyhogy biztos hogy nem én hibáztam. Ha nem mondjátok az Elsawin programot, nem tudtam volna jól bekötni a csöveket. Feltűnt hogy a cső hosszúságokban nincs logika, hülyén állnak, megtőrnek, ha felcserélném itt, megfordítanám ott, jobban állna. Elsawin-ben kikerestem, és jééé, tényleg, fordítva kell, mindjárt jobban passzol.

 

Tandempumpán vákuum csőcsonk, kotyog és ereszt, tudtok rá megoldást? Ki lehet húzni azt a csonkot?

Előzmény: h.c.s (6312)