Carpy Creative Commons License 1999.10.24 0 0 93
Hat ha mar igy befellegeztettetek a Volan topicomnak, akkor mar hozzaszolok en is itt, ne csak 3-an legyetek!

Szerintem a 3-as metro jo. Aki ismer, azazhogy olvasta a hozzaszolasaimat elsosorban 4-es metro ugyben, az tudja, hogy nem vagyok kifejezetten metroparti. Viszont a 3-as szerintem eleg jol meg lett csinalva.

Nem tudom, tudjatok-e, hogy a kulso Vaci uton terveztek meg egy megallot, ha jol emlekszem, a Szexardi utcanal. Ott is volt egy-ket gyar, egy-ket melossal. Aztan metromegallo nem lett, megmaradt viszont a 43-as busz. Amig meg nem szuntettek. Buszt egyszerubb megszuntetni, mint metromegallot, ezert harcoljak ki annyira.

A 2-es vonalan pedig az Astoria az eredetileg nem tervezett megallo. Meg is latszik rajta.

A 3-as metro azert OK, mert mind az ulloi, mind a Vaci uton jol csokorba foghato volt a forgalom, volt olyan vonalvezetes, ami jol lefedte a terseget, es a tavolsag is ewleg hosszu volt ahhoz, hogy a metro nagyobb utazasi sebessege ervenyesuljon.

Ugyanez a 4-es metrora nem mondhato el, oda legalabb 2 metrovonal kellene, de a tavolsag is tul kicsi ahhoz, hogy osszessegeben ne romoljon a kozlekedes szinvonala a jelenlegihez kepest, raadasul a 1 metronalra okot ado utasmennyiseg sincs, nemhogy kettore.

A 2-es metro is jo lenne, csak az a baja, hogy nem a Godolloi HEV folytatasa.

Rovid szakaszon indokolt lehet a felszini parhuzamos kozlekedes meghagyasa, ide ertem a 14-es villamost a Nyugatiig, a Rakoczi utat, es ide ertenem a Bajcsy Zs. utat. Ugy zavarnam el a kozlekedes kornyekerol azt a Szakembert, aki kitalalta a 2x4 savos Bajcsy Zs. utat, hogy a laba ne erje a foldet. Bevezetni egy "autopalyat" a Belvaros szivebe?!

Meg egy dolog: Kaposztasmegyerbol a Belvarosba, illetve ennel nagyobb tavolsagokra mar nem a metro az optimalis eszkoz, hanem az elovarosi vasut, ami minden normalis varosban ellat helyi funkciokat is. Budapesten nem.

Előzmény: Törölt nick (92)