Törölt nick Creative Commons License 1999.10.24 0 0 89
Egy kicsit előre gondolkodtak a tervezők. A 10-es valóban nem volt egy túl forgalmas viszonylat, mint ahogy a helyette indított 104-es busz sem az. Arra számítottak, hogy a metró kiszalad Káposztásmegyerig és mivel úgyis Újpest és Palota határán fut majd, azzal megoldják a palotaiak metróigényét.
Igen, az Újpest remiz... Sokáig álltak benne az öreg villamosok. Meg ott mellette a "Bagolyvár" valamikor a BKV hajósainak az irányítóközpontja volt, most csak pusztul.
Szerencsére a 3-ason módosítani már nem lehet. Egyébként ha volna lehetőség expresszmetróra, az általad említett állomásokon én sem állítanám meg, kivéve az Élmunkás teret, ott muszáj. Viszont kihagyatnám vele a Dózsa György utat, a Kálvin és Nagyvárad tereket is. Ha a 4-es bejön végre a Kálvin térig, akkor persze nem.
Apropó 4-es: volt egy olyan elképzelés, hogy a duna alatt lesz a megállója, egy feljárattal a Szt. Gellért térre, egy másikkal a Dimitrov térre. Úgy tudom, ezt végül elvetették, azt hiszem nem utolsósorban az uszály miatt ami a világháború óta ott nyugszik tele robbanóanyaggal valahol a Szabadság-híd közelében.
Mi az álláspont most? Lesz Duna megálló?