SzigDani Creative Commons License 1999.10.24 0 0 23
A 600V nem igazán probléma. Ha másképp nem megy, akkor kivesszük az erős csatlást és felnyomjuk a szedőt. A gyenge a cikis, mivel 28V, és nem erősítik a kocsikban. A drótokon sok nem vész el, de a csatlásnál nagy a potenciálesés. 2UV-nal két kábel megy át: az erős, és a gyenge, 2MUV-nál 1: a gyenge. 2UV+pótnál az egyik motorkocsin solenoid, erős, gyenge, vezér, a másikon gyenge, erős. A levegő mindkettőből megy. Az eredeti UV-n nem volt szolicsatlás, mert nem volt hozzá pót. Aztán mindkét végén megjelent a szoli, aztán áttértek a cak a B véget csatoljuk verzióra, majd egyirányúsították az összeset. Én a 34-eseket meghagytam volna szólónak...
Előzmény: division by zero (19)