division by zero Creative Commons License 1999.10.23 0 0 3
az engem jelenleg legjobban izgató kérdés: mi lesz a 14-es villamossal, fog-e, és ha igen kb mikor, a Nyugatihoz, esetleg tovább menni?
Mi az esélye a 47,49-el való összekötésnek? TV-ben, újságban említették, hogy a híd bírná tovább is némi felújítás utan a villamost. Ebből mi igaz?
Összekötés esetén hogyan alakulhatnának a járatok?
Én angyalföldi vagyok, és ennek a környéknek a metró kiesik, azt csak a villamossal tudjuk elérni, de akkor már arra a kis szakaszra felesleges az átszállás, tehát az lenne jó ha a 14-es menne legalább a Deákig, vagy a Kálvin tér még jobb lenne, de itt nehéz lenne visszafogást csinálni, így a Móricz lenne a lehetséges egyik megoldás. De a Tatra tudtommal nem mehet át a hídon, így ez kiesik. Esetleg lehetne mondjuk a jelenlegi 49 a 49A és mondjuk csak a Nyugatiig járna, odáig járna a 14-es is, de lenne mondjuk félóránként egy 49-es ami Angyalföld forgalmi telepig járna, így lehetne átszállás nélkül is megtenni a Belváros-Angyalföld utat.

Nem tudom mennyire reálisak ezek a gondolatok, én csak álmodozom, várom a szakértők hozzászólását a témához.