Unicalfan Creative Commons License 2021.03.27 0 0 41657

Igen tudom ,miért kell kondenzszivattyú:-)

 

Csak számomra furcsa ez az egész helyzet: Veszel egy tök mindegy mi( pl Viessmann) kazánt ,aztán jön egy gépész aki telepíti neked,vagy új vagy meglévő rendszerbe tök mindegy.És úgy hagyja ott neked,hogy a kondenzvíz elvezetés nincs megoldva...majd a beüzemelő márkaszerviz megoldja címszóval.Hát ilyen a mesében nincs kb.... Ha kijön az adott kazán márkaszervíze beüzemelni a kazánt ,érvényesíteni a garanciát akkor neki nem az a feladata,hogy a részben hiányosan telepített kazánt alkalmassá tegye egyáltalán a beüzemelésre. Ez a helyzet nálam a vicc kategória ,nálam ilyen NINCS!

 

Ha mondjuk egy adott márka szervizese vagy és egyben gépészként vállalod egy kazán telepítését ,akkor te mint telepítő szakember te vállalod/érvényesíted a garanciát a kazánon kívül a rendszerbe rakott dolgokért ,pl +kondenz szivattyú,pl +keringető szivattyú..stb ezekhez az adott kazán márka márkaképviseletének/szervízének semmi köze.

 

Tehát ha pl elromlik a Wilo kondenz szivattyú akkor nem az adott márka pl .Viessman márkaszervizét kell hívnod,hanem azt aki telepítette.és majd az cseréli/javítja "elboltolja" a Wilóval ha garanciális. Ha egy és ugyanaz az ember (márkaszervizes és telepítő gépész egyben) és kimegy hozzád mint Viessmannos szakszervízes az elromlott Wilo kondenz sziv.miatt.akkor Ő azt nem a Viessmann fele fogja továbbtolni,mint garanciát hanem a Wilo fele.

Tehát ha Pista bácsi mint telepítő gépész és Viessmannos szakszervizes egyben ,rakta be neked a külső kondenz szivattyút akkor ha kihívod a Viessmann szervízt és onnan János bácsi jön ki akkor nem fog tudni mit kezdeni a garanciális Wiloddal.

 

Csak aki abszolút végfelhasználó az annyit lát az egészből,hogy kijött a Viessmann márkaszervíz és rögtön kicserélte garanciában az elromlott kazánon kívüli -wilo kondenz szivattyút.

 

Hát szerintem ez így van(legalábbis nálam így működik)

Előzmény: peterch (41651)