john wick Creative Commons License 2021.03.25 0 0 180741

Kérdés: miért érdekel annyira a 20i, mikor 28-asod van? ;)

Amúgy: az. M50-M52 b20 szívósorai csak alakzatban különböznek, szívócsatorna átmérő egyezik. Tehét teljesen felesleges b20-nál a nagynak gondolt szívósort cserélni, mikor semmi plusz nem lesz.

A b20 motorok hengerfejen lévő szívónyílás méret egyezik mindkét b20 szívósoréval.

Az m52 b25 és b28 hengerfej szívónyílása az m50b25-tel egyező, azaz nagyobb a b20-nál. Viszont az m52b25 és b28 gyári szívósora teljesen egyezik az m52b20-szal. Tehát ez a kisszívósor, amit, ha az m50b25-re cserélnek, akkor van a nagyszívósor tuning, a hengerfej és szívósor átömlési keresztmetszete megegezik, több levegőt szív a motor.

Hang: az m50 motor testesebb, a vasblok miatt, de bent észre se veszed, csak kint, a vájt fülűek.

A novanos b20 nem megy úgy, mint a b20 vanosos motor. A vanos nyomatékosabbá, rugalmasabbá teszi a tárgyi motort 

M50tub20-m52b20 között észrevehető különbség nemigen mutatkozik. Bár nekem volt 2 autóm is m50tub29, azaz a vanosos huszi, mindkettő '93-as volt. Ugyanez az évjárat van Jedinek is. Meg volt Jacktwoonak is.mindegyikünk meg volt elégedve a tudásával. Vezettem novanos 20i-ket, nem mentek úgy. Lehet az az évjárat jobb volt. Az m52b20-at nem éreztem jobbnak a vanos m50-től, sőt. 

Előzmény: Stratonicus84 (180740)