Ha a Natura leküzdhetetlen akadály lenne, akkor ez csak fölösleges időhúzás, és marad minden a régiben...
Péntek óta kiderült a határidő is:
Karcag elkerülő út bekötésének vizsgálata az M4 Kisújszállás (Kelet) – Püspökladány közötti gyorsforgalmi útszakaszhoz, tanulmányterv környezeti hatástanulmány és KBHV elkészítése, illetve a szükséges engedélyek beszerzése
Szerződés kezdete: 2021.03.09 Szerződés vége: 2022.05.09 Forrás: Uniós
Újabb kérdések:
14 hónap idővesztés kell ahhoz, hogy "rájöjjenek", nem lehet megvalósítani?
és kidobnának az ablakon 228 millió Ft-ot erre?
Hogyan lehet ezt Uniós forrásból tervezni, ha az M4 csak hazai forrásból épülhet?
Hallhattunk már a "jogi környezet" átjárhatóságáról...